بعضی وقتا بعضی ها میخوان منو از تو دور کنن از رحمتت ناامید کننمن با تو یه دنیای شگفت انگیز و یه زندگی جادویی دارمخدایا لطفا همیشه کنارم باش!لطفا آدمایی که از روی دلسوزی می خوان هی نصیحت کنن و نسخه بپیچن ( و البته بیشتر شبیه دوستی خاله خرسه هست کاراشون!) رو به راه راست هدایت کن!! خدایا من دوستت کشوری که به اقیانوس وصله!...
ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال میکنید
سلام خدا از دست خودم کمی دلگیرم!از تو هم متشکرم!امروز دیدم یه آدمی که می تونه خیلی عصبانی شه می تونه چقد مهربون باشه نمی خواستم اینطوری خدافظی کنماصلا خدافظی نکردم در واقع!!خدایا من دوست دارم هر جا میرم نام نیکو ازم بمونه!! ولی هی یه طوری میشه!اگه دو سه روز این هفته رو می رفتم نمی مردم! اگه کشوری که به اقیانوس وصله!...
ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال میکنید